Basic CRM

Basic CRM ile çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebilirsiniz. Basic CRM üzerinde yapacağınız küçük dokunuşlarla hem müşteri temsilcilerinize rahat bir çalışma ortamı sağlayabilir hem de müşterilerinizin verilerine kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

Sisteme yüklenen dataları manuel olarak arayan ve müşteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir.


Otomatik IVR Arama Sistemi

Satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetinize ilişkin tanıtıcı ses kaydını dinleterek, tuşlama sonucuna göre müşteri temsilcilerinize bağlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz.


NaCRM++

NACrm +, şirketlerin CRM çözümleri için geliştirilen bir uygulamadır. Bu uygulamayla birlikte, şirketler müşterileriyle ilgili tüm verileri ince - leyip, düzenleyebileceği ve çeşitli senaryoları oluşturabilecekleri bir yazılımdır. Nacrm + ile firma sahipleri, kontrol panelinden çalışanlarını online olarak izleyebileceği ve gerektiği zaman devreye girebileceği bir imkana sahip olurlar. Dialer yönetimi ile müşterilerinizi otomatik olarak aratabilir böylece cevapsız çağrılar, kullanılmayan numaralar, meşgul gibi çağrılar ile zamanınızı boşa harcamamış olursunuz.

Özellikleri:

  • Bütünleşik Kurum İletişim Teknolojisi
  • Bulut Teknolojisi
  • Müşteri Kayıtları
  • Kapsamlı Raporlama
  • Yönetim Paneli
  • Soft Phone
  • Limitsiz Agent ve Kuyruklama
  • Çalma Stratejisi
  • Dialer
  • Çağrı Kayıt
  • Kayıtlı Numara Çevirme
  • Veri Kontrolü
  • Call Timers
  • Kullanıcı (Agent) Tanımlama ve Kontrol Paneli

MANTİS

  • Arama hızını gelişmiş parametrelerle otomatik belirleyen akıllı dialer (otomatik arama)
  • Cevapsız çağrıların öncelikli otomatik aranması
  • Müşteri datasının verimli ve raporlanabilir yönetilmesi
  • IVR ( sesli mesaj) entegrasyonlu anket ve tele satış modülü
  • Outbound- Inbound çağrıların yönetilebildiği dialer yönetimi,
  • SMS entegrasyonu
  • Mevcut yapılara entegre edilebilir çift yönlü gelişmiş api
  • Kapsamlı Agent Rapor
  • Kapsamlı Proje rapor
  • Mevcut Santraller ve CRMler ile çağrı entegrasyonu
  • Geliştirmelere açık ve sürekli güncelemeler yapılan yazılım altyapısı
  • Müşteri bilgilerinin aganta kısıtlı aktarılması
  • Gelişmiş Firewall ve güvenlik ekipmanları