Basic CRM

Basic CRM ile çaðrý merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanýþlý bir hale getirebilirsiniz. Basic CRM üzerinde yapacaðýnýz küçük dokunuþlarla hem müþteri temsilcilerinize rahat bir çalýþma ortamý saðlayabilir hem de müþterilerinizin verilerine kolay ve hýzlý bir þekilde ulaþabilirsiniz.

Sisteme yüklenen datalarý manuel olarak arayan ve müþteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir.


Otomatik IVR Arama Sistemi

Satýþýný yapmak istediðiniz ürün veya hizmetinize iliþkin tanýtýcý ses kaydýný dinleterek, tuþlama sonucuna göre müþteri temsilcilerinize baðlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kiþilere daha çabuk ulaþmýþ olursunuz.


NaCRM++

NACrm +, þirketlerin CRM çözümleri için geliþtirilen bir uygulamadýr. Bu uygulamayla birlikte, þirketler müþterileriyle ilgili tüm verileri ince - leyip, düzenleyebileceði ve çeþitli senaryolarý oluþturabilecekleri bir yazýlýmdýr. Nacrm + ile firma sahipleri, kontrol panelinden çalýþanlarýný online olarak izleyebileceði ve gerektiði zaman devreye girebileceði bir imkana sahip olurlar. Dialer yönetimi ile müþterilerinizi otomatik olarak aratabilir böylece cevapsýz çaðrýlar, kullanýlmayan numaralar, meþgul gibi çaðrýlar ile zamanýnýzý boþa harcamamýþ olursunuz.

Özellikleri:

  • Bütünleþik Kurum Ýletiþim Teknolojisi
  • Bulut Teknolojisi
  • Müþteri Kayýtlarý
  • Kapsamlý Raporlama
  • Yönetim Paneli
  • Soft Phone
  • Limitsiz Agent ve Kuyruklama
  • Çalma Stratejisi
  • Dialer
  • Çaðrý Kayýt
  • Kayýtlý Numara Çevirme
  • Veri Kontrolü
  • Call Timers
  • Kullanýcý (Agent) Tanýmlama ve Kontrol Paneli

MANTÝS

  • Arama hýzýný geliþmiþ parametrelerle otomatik belirleyen akýllý dialer (otomatik arama)
  • Cevapsýz çaðrýlarýn öncelikli otomatik aranmasý
  • Müþteri datasýnýn verimli ve raporlanabilir yönetilmesi
  • IVR ( sesli mesaj) entegrasyonlu anket ve tele satýþ modülü
  • Outbound- Inbound çaðrýlarýn yönetilebildiði dialer yönetimi,
  • SMS entegrasyonu
  • Mevcut yapýlara entegre edilebilir çift yönlü geliþmiþ api
  • Kapsamlý Agent Rapor
  • Kapsamlý Proje rapor
  • Mevcut Santraller ve CRMler ile çaðrý entegrasyonu
  • Geliþtirmelere açýk ve sürekli güncelemeler yapýlan yazýlým altyapýsý
  • Müþteri bilgilerinin aganta kýsýtlý aktarýlmasý
  • Geliþmiþ Firewall ve güvenlik ekipmanlarý