1-AMAÇ

Bu Politikanýn temel amacý 6698 Sayýlý Kiþisel Verilerilerin Korunmasý Kanunu ("Kanun") ve alt düzenlemeleri çerçevesinde Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan hukuka uygun bir biçimde yürütülen kiþisel veri iþleme faaliyeti neticesinde Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi nezdinde iþlenen kiþisel verilerin saklanmasý, kontrol edilmesi, kanun ve alt düzenlemelerine uygun þekilde silme, yok etme ve anonim hale getirilmesi sureti ile imha edilmesi ve anýlan süreçlere iliþkin çalýþma yöntemlerinin belirlenerek tanýmlanmasýna yönelik olarak hazýrlanmýþtýr.

2-KAPSAM

Bu Politika; Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan otomatik olan ya da herhangi bir veri kayýt sisteminin parçasý olmak kaydýyla otomatik olmayan yollarla iþlenen tüm kiþisel verilerin saklanma usulleri ile silme, yok etme ve anonim hale getirilmesi sureti ile imha edilmesi süreçlerine iliþkindir.

Bu Politika, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi 'a hizmet veren tedarikçi, ortaklýk ve/veya iþtirakleri de kapsamaktadýr.

Bu Politika, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi müþterileri, potansiyel müþterileri, çalýþanlarý, çalýþan adaylarý, hissedarlarý, ziyaretçileri, kendisi ile akdettiði bir sözleþme çerçevesinde (destek hizmeti, baðýmsýz denetim, danýþmanlýk, hizmet, satýn alma, iþ birliði, çözüm ortaklýðý vb.) iþ iliþkisi içerisinde bulunduðu kurum ve kuruluþlar ve bunlarýn çalýþanlarý, hissedarlarý ve yetkilileri ile üçüncü kiþilerin otomatik olan ya da herhangi bir veri kayýt sisteminin parçasý olmak kaydýyla otomatik olmayan yollarla iþlenen tüm kiþisel verilerine uygulanmaktadýr.

3-REFERANSLAR

  • Kiþisel verilerin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesi hakkýnda yönetmelik
  • 6698 Sayýlý Kiþisel Verilerin Korunmasý Kanunu

4-TANIMLAR

Açýk rýza: Belirli bir konuya iliþkin, bilgilendirilmeye dayanan ve özgür iradeyle açýklanan rýzayý,

Alýcý grubu: Veri sorumlusu tarafýndan kiþisel verilerin aktarýldýðý gerçek veya tüzel kiþi kategorisini,

Anonim hale getirme: Kiþisel verilerin, baþka verilerle eþleþtirilerek dahi hiçbir surette kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiyle iliþkilendirilemeyecek hâle getirilmesini,

Kiþisel Veri Sahibi / Ýlgili Kiþi: Kiþisel verisi iþlenen Müþteri olmayan potansiyel müþteriler, çalýþanlar, çalýþan adaylarý, hissedarlar, ziyaretçiler, kendisi ile akdettiði bir sözleþme çerçevesinde (destek hizmeti, baðýmsýz denetim, derecelendirme, danýþmanlýk, hizmet, satýn alma, iþ birliði, çözüm ortaklýðý vb.) iþ iliþkisi içerisinde bulunduðu kurum ve kuruluþlar ve bunlarýn çalýþanlarý, hissedarlarý ve yetkilileri ile üçüncü gerçek kiþiyi,

Ýmha : Kiþisel verilerin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale ettirilmesini,

Kanun : 6698 sayýlý Kiþisel Verilerin Korunmasý Kanununu,

Kayýt ortamý: Tamamen veya kýsmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayýt sisteminin parçasý olmak kaydýyla otomatik olmayan yollarla iþlenen kiþisel verilerin bulunduðu her türlü ortamý,

Kiþisel veri: Kimliði belirli veya belirlenebilir gerçek kiþiye iliþkin her türlü bilgiyi,

Özel nitelikli kiþisel veri: Irk, etnik köken, siyasi düþünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diðer inançlar, kýlýk kýyafet, dernek vakýf ya da sendika üyeliði, saðlýk, cinsel hayat, ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler ile biyometrik ve genetik bilgileri,

Sicil: Kiþisel Verileri Koruma Kurumu Baþkanlýðý tarafýndan tutulan veri sorumlularý sicilini,

Kiþisel verilerin iþlenmesi: Kiþisel verilerin tamamen veya kýsmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayýt sisteminin parçasý olmak kaydýyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanmasý, muhafaza edilmesi, deðiþtirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açýklanmasý, aktarýlmasý, devralýnmasý, elde edilebilir hâle getirilmesi, sýnýflandýrýlmasý ya da kullanýlmasýnýn engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleþtirilen her türlü iþlemi,

Kiþisel veri iþleme envanteri: Veri sorumlularýnýn iþ süreçlerine baðlý olarak gerçekleþtirmekte olduklarý kiþisel verileri iþleme faaliyetlerini; kiþisel verileri iþleme amaçlarý, veri kategorisi, aktarýlan alýcý grubu ve veri konusu kiþi grubuyla iliþkilendirerek oluþturduklarý ve kiþisel verilerin iþlendikleri amaçlar için gerekli olan azami süreyi, yabancý ülkelere aktarýmý öngörülen kiþisel verileri ve veri güvenliðine iliþkin alýnan tedbirleri açýklayarak detaylandýrdýklarý envanteri,

Kurul: Kiþisel Verileri Koruma Kurulunu,

Kurum: Kiþisel Verileri Koruma Kurumunu,

Periyodik imha: Kanunda yer alan kiþisel verilerin iþlenme þartlarýnýn tamamýnýn ortadan kalkmasý durumunda kiþisel verileri saklama ve imha politikasýnda belirtilen ve tekrar eden aralýklarla resen gerçekleþtirilecek silme, yok etme veya anonim hale getirme iþlemini

Veri iþleyen: Veri sorumlusunun verdiði yetkiye dayanarak onun adýna kiþisel verileri iþleyen gerçek veya tüzel kiþiyi,

Veri kayýt sistemi: Kiþisel verilerin belirli kriterlere göre yapýlandýrýlarak iþlendiði kayýt sistemini,

Ýlgili Kullanýcý: Verilerin teknik olarak depolanmasý, korunmasý, ve yedeklenmesinden sorumlu olan kiþi ya da birim hariç olmak üzere veri sorumlusu organizasyonu içerisinde veya veri sorumlusundan aldýðý yetki ve talimat doðrultusunda kiþisel verileri iþleyen kiþileri,

Ýþ/ Hizmet Ortaklarý: Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi ile akdettiði bir sözleþme çerçevesinde (destek hizmeti, baðýmsýz denetim, danýþmanlýk, hizmet, satýn alma, iþ birliði, çözüm ortaklýðý vb.) iþ iliþkisi içerisinde bulunduðu kurum ve kuruluþlar ve bunlarýn çalýþanlarý, hissedarlarý ve yetkilileri ile üçüncü gerçek kiþiyi, ifade eder

5-KÝÞÝSEL VERÝLERÝN KORUNMASINA ÝLÝÞKÝN HUSUSLAR

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi kiþisel verilerin hukuka uygun iþlenmesini saðlamak için, teknolojik imkânlar ve uygulama maliyetine göre teknik ve idari tedbirler almaktadýr.

5.1 Kiþisel Veri Muhafaza Ortamlarý

5.1.1. Teknik Tedbirler

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan kiþisel verilerin hukuka uygun iþlenmesini saðlamak için alýnan baþlýca teknik tedbirler aþaðýda sýralanmaktadýr:

  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde gerçekleþtirilen kiþisel veri iþleme faaliyetleri, kurulan teknik sistemlerle denetlenmektedir.
  • Alýnan teknik önlemler periyodik olarak iç denetim mekanizmasý gereði ilgilisine raporlanmaktadýr.
  • Teknik konularda departmanlar kurulmuþ olup bu konuda bilgili personel istihdam edilmektedir.

5.1.1.1 Kiþisel Verilerin Güvenli Ortamlarda Saklanmasý için Alýnan Teknik Tedbirler
  • Kiþisel verilerin güvenli ortamlarda saklanmasý için teknolojik geliþmelere uygun sistemler kullanýlmaktadýr.
  • Teknik konularda uzman personel istihdam edilmektedir.
  • Saklanma alanlarýna yönelik teknik güvenlik sistemleri kurulmakta, alýnan teknik önlemler üretilmektedir.
  • Kiþisel verilerin güvenli bir biçimde saklanmasýný saðlamak için hukuka uygun bir biçimde yedekleme programlarý kullanýlmaktadýr.
  • Kiþisel verilerin bulunduðu veri depolama alanlarýna eriþimler loglanarak uygunsuz eEriþimler veya eriþim denemeleri ilgililere anlýk olarak iletilmektedir.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi sunucularý periyodik olarak iç denetim mekanizmasý gereði ilgilisine raporlanmakta, risk teþkil eden hususlar yeniden deðerlendirilerek gerekli teknolojik çözümler üretilmektedir.
  • Müþteri, çalýþan ve tedarikçi çalýþaný kaynaklý kiþisel veriler, sözleþmeli hizmet saðlayýcý veri merkezlerinde ve/veya Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi sunucularýnda bulunabilmektedir.
  • Bu uygulamalarýn tam listesi Veri Envanteri içerisinde güncel biçimde tutulmaktadýr.

5.1.2. Ýdari Tedbirler

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan kiþisel verilerin hukuka uygun iþlenmesi için alýnan idari tedbirler:

  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi çalýþanlarý, bayi ve yetkili servis çalýþanlarý kiþisel verilerin korunmasý hukuku ve kiþisel verilerin hukuka uygun olarak iþlenmesi konusunda bilgilendirilmekte ve eðitilmektedir.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn yürütmekte olduðu tüm kiþisel veri iþleme faaliyetleri; detaylý olarak tüm iþ birimlerinin analiz edilmesi suretiyle oluþturulmuþ kiþisel veri envanteri ve eklerine uygun olarak yürütülmektedir.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesindeki ilgili bölümlerin yürütmekte olduðu kiþisel veri iþleme faaliyetleri; bu faaliyetlerin KVKK'nýn aradýðý kiþisel veri iþleme þartlarýna uygunluðunun saðlanmasý için yerine getirilecek olan yükümlülükler,
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan yazýlý politika ve prosedürlere baðlanmýþ olup her bir iþ birimi bu konu ile ilgili bilgilendirilmiþ ve yürütmekte olduðu faaliyet özelinde dikkat edilmesi gereken hususlar belirlenmiþtir.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesindeki bölümlerin kiþisel veri güvenliði ile ilgili denetim ve yönetimi, Bilgi Güvenliði Komiteleri tarafýndan organize edilmektedir. Ýþ birimi bazýnda belirlenen hukuksal gerekliliklerin saðlanmasý için farkýndalýk yaratýlmakta, bu hususlarýn denetimini ve uygulamanýn sürekliliðini saðlamak için gerekli idari tedbirler þirket içi politika, prosedürler ve eðitimler yoluyla hayata geçirilmektedir.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi ile çalýþanlar arasýndaki hizmet sözleþmeleri ve ilgili belgelere, kiþisel veriler ile ilgili bilgilendirme ve veri güvenliðini içerir kayýtlar konulmakta ve ek protokoller yapýlmaktadýr. Bu konuda çalýþanlar için gerekli farkýndalýðý yaratmaya yönelik çalýþmalar yapýlmýþtýr.
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi KVK Kanunu'nun 12. maddesine uygun olarak iþlenen kiþisel verilerin kanuni olmayan yollarla baþkalarý tarafýndan elde edilmesi halinde bu durumu en kýsa sürede ilgili kiþisel veri sahibine ve KVK Kurulu'na bildirilmesini saðlayan sistemi yürütmektedir. KVK Kurulu tarafýndan gerek görülmesi halinde, bu durum, KVK Kurulu'nun internet sitesinde veya baþka bir yöntemle ilan edilebilecektir.

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi aþaðýdaki durumlarda Gizlilik Etki Analizi PR.12 Risk Deðerlendirme Prosedürü'ne göre deðerlendirmesini yapmaktadýr:

  • Kiþisel veri içeren yeni projelerde, iþ süreçlerinde
  • Kiþisel veri aktarýlan tedarikçi seçiminden önce
  • Pazarlama faaliyetleri kapsamýnda yapýlacak aktiviteler öncesinde
  • Yukarýda belirtilen faaliyetlerdeki herhangi bir deðiþiklik söz konusu olduðunda

Gizlilik Etki Analizi, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi Veri Koruma Sorumlusu onayýna tabidir.

5.1.3 Kiþisel Verilerin Korunmasý Konusunda Alýnan Tedbirlerin Denetimi

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde Kiþisel Veri Gizlilik Yöneticisi bulunmaktadýr. Kiþisel Veri Gizlilik Yöneticisi, veri sorumlusu olan Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi adýna, Kanunun 12. maddesinden kaynaklanan görevi gereði, kendi kurum veya kuruluþunda Kanun hükümlerinin uygulanmasýný saðlamak amacýyla gerekli denetimleri bizzat yapmakta ve ihtiyaç halinde yetkin kuruluþlardan destek almak suretiyle yaptýrmaktadýr.

Bu denetim sonuçlarýna göre, tespit edilen ihlaller, olumsuzluklar ve uygunsuzluklar Bilgi Güvenliði Yönetim Temsilcisi'ne bildirilmekte ve Bilgi Güvenliði Yönetim Temsilcisi, bu hususlar nezdinde gereken tedbirleri aldýrmaktadýr. Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan kiþisel verilerin saklanmasý konusunda teknik gereklilikler sebebiyle dýþarýdan bir hizmet alýnmasý durumunda, kiþisel verilerin hukuka uygun olarak aktarýldýðý ilgili firmalar ile kiþisel verilerin aktarýldýðý kiþilerin, kiþisel verilerin korunmasý amacýyla gerekli güvenlik tedbirlerini alacaðýna ve kendi kuruluþlarýnda bu tedbirlere uyulmasýný saðlanacaðýna iliþkin hükümler içeren ek sözleþmeler yapýlmaktadýr.

6-KÝÞÝSEL VERÝ SAHÝBÝNÝN HAKLARI VE TALEPLERÝ

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, KVK Kanunun 13. maddesi gereðince ilgili kiþi taleplerine karþý veri sorumlusu olarak, kiþisel veri envanterinin eki mahiyetindeki Kiþisel Veri Baþvuru ve Yanýt Prosedürü ve kanunda belirtilen baþvuru koþullarýný taþýmayan baþvurular için yazýlý þablona yönlendirme prosedürleri oluþturulmuþtur. Bu prosedürlere uygun olarak gerekli iþlemlerin yapýlabilmesi adýna teknik hazýrlýklar yapýlmýþtýr. Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde bu prosedürün uygulanmasýný saðlayacak sistemsel altyapý mevcuttur.

Kiþisel veri sahiplerinin aþaðýda sýralanan haklarýna iliþkin taleplerini; kimlik ibrazý ile þahsi baþvuru ile, yazýlý olarak veya kayýtlý elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da ilgili kiþi tarafýndan Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'ya daha önce bildirilen ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn sisteminde kayýtlý bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle veya baþvuru amacýna yönelik geliþtirilmiþ bir yazýlým ya da uygulama vasýtasýyla Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'ya kimlikleri teyit edilebilir bir biçimde iletmeleri durumunda Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, talebin niteliðine göre talebi en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak cevaplandýracaktýr. Bu hususta detaylý açýklama aþaðýda, bu politikanýn 20. maddesinde yapýlmýþtýr.

Kiþisel veri sahipleri, bu prosedüre uygun olarak yapacaklarý baþvuru ile kendilerine ait kiþisel verilerin tüm iþlenme süreçleri, amaçlarý ve aktarým bilgileri de dahil kanunun ilgili maddesindeki tüm haklarý talep edebileceklerdir.

Kiþisel veri sahipleri aþaðýda sýralanan haklarýna iliþkin taleplerini yazýlý olarak Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi 'a iletmeleri durumunda Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi talebin niteliðine göre talebi en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandýrmaktadýr.

Kiþisel veri sahipleri;

  • Kiþisel veri iþlenip iþlenmediðini öðrenme,
  • Kiþisel verileri iþlenmiþse buna iliþkin bilgi talep etme,
  • Kiþisel verilerin iþlenme amacýný ve bunlarýn amacýna uygun kullanýlýp kullanýlmadýðýný öðrenme,
  • Yurt içinde kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþileri bilme,
  • Kiþisel verilerin eksik veya yanlýþ iþlenmiþ olmasý hâlinde bunlarýn düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapýlan iþlemin kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diðer kanun hükümlerine uygun olarak iþlenmiþ olmasýna raðmen, iþlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasý hâlinde kiþisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapýlan iþlemin kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bildirilmesini isteme, Ýþlenen verilerin münhasýran otomatik sistemler vasýtasýyla analiz edilmesi suretiyle kiþinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çýkmasýna itiraz etme,
  • Kiþisel verilerin kanuna aykýrý olarak iþlenmesi sebebiyle zarara uðramasý hâlinde zararýn giderilmesini talep etme, haklarýna sahiptir.

7-ÖZEL NÝTELÝKLÝ KÝÞÝSEL VERÝLERÝN KORUNMASI

KVK Kanunu ile birtakým kiþisel verilere, hukuka aykýrý olarak iþlendiðinde kiþilerin maðduriyetine veya ayrýmcýlýða sebep olma riski nedeniyle özel önem atfedilmiþtir. Bu veriler; ýrk, etnik köken, siyasi düþünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diðer inançlar, kýlýk ve kýyafet, dernek, vakýf ya da sendika üyeliði, saðlýk, cinsel hayat, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler ile biyometrik ve genetik verilerdir.

Solveline Telekom tarafýndan, KVK Kanunu ile "özel nitelikli" olarak belirlenen ve hukuka uygun olarak iþlenen özel nitelikli kiþisel verilerin korunmasýnda hassasiyetle davranýlmaktadýr. Bu kapsamda, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan, kiþisel verilerin korunmasý için alýnan teknik ve idari tedbirler, özel nitelikli kiþisel veriler bakýmýndan özenle uygulanmakta ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde gerekli denetimler saðlanmaktadýr.

Bu kapsamda, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde çalýþanlarýn saðlýk verileri iþlenmekte olup bu özel nitelikli kiþisel verilere eriþebilen personele gerekli eðitimler verilmekte, bu personelin eriþim yetkisi kapsam ve süreleri belirlenmekte ve periyodik olarak denetimler yapýlmakta ve gizlilik sözleþmeleri imzalanmaktadýr. Ýlgili personelin iþten ayrýlmasý durumunda eriþim yetkisi derhal kaldýrýlmaktadýr. Çalýþanlarýn saðlýk dosyalarýnda fiziki olarak saklanan kiþisel saðlýk verilerinin bulunduðu fiziki dosyalar kilitlidir.

8-KÝÞÝSEL VERÝ KATEGORÝZASYONU

Kimlik Bilgisi : Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan; kýsmen veya tamamen otomatik þekilde veya veri kayýt sisteminin bir parçasý olarak otomatik olmayan þekilde iþlenen; kiþinin kimliðine dair bilgilerin bulunduðu verilerdir; ad-soyad, T.C. kimlik numarasý, uyruk bilgisi, anne adý-baba adý, doðum yeri, doðum tarihi, cinsiyet gibi bilgileri içeren ehliyet, nüfus cüzdaný ve pasaport gibi belgeler ile vergi numarasý, SGK numarasý, imza bilgisi, taþýt plakasý v.b. bilgiler

Ýletiþim Bilgisi

Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan; kýsmen veya tamamen otomatik þekilde veya veri kayýt sisteminin bir parçasý olarak otomatik olmayan þekilde iþlenen; telefon numarasý, adres, e-mail adresi, faks numarasý, IP adresi gibi bilgiler.

Fiziksel Mekan Güvenlik Bilgisi

Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan; kýsmen veya tamamen otomatik þekilde veya veri kayýt sisteminin bir parçasý olarak otomatik olmayan þekilde iþlenen; fiziksel mekana giriþte, fiziksel mekanýn içerisinde kalýþ sýrasýnda alýnan kayýtlar ve belgelere iliþkin kiþisel veriler; kamera kayýtlarý, parmak izi kayýtlarý ve güvenlik noktasýnda alýnan kayýtlar v.b.

Finansal Bilgi

Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan; kýsmen veya tamamen otomatik þekilde veya veri kayýt sisteminin bir parçasý olarak otomatik olmayan þekilde iþlenen; Koç Holding'in kiþisel veri sahibi ile kurmuþ olduðu hukuki iliþkinin tipine göre yaratýlan her türlü finansal sonucu gösteren bilgi, belge ve kayýtlara iliþkin iþlenen kiþisel veriler ile banka hesap numarasý, IBAN numarasý, kredi kartý bilgisi, finansal profil, malvarlýðý verisi, gelir bilgisi gibi veriler

Görsel/Ýþitsel Bilgi

Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan;fotoðraf ve kamera kayýtlarý (Fiziksel Mekan Güvenlik Bilgisi kapsamýnda giren kayýtlar hariç), sunucularda ses kayýtlarý ile kiþisel veri içeren belgelerin kopyasý niteliðindeki belgelerde yer alan veriler

Özlük Bilgisi

Kimliði belirli veya belirlenebilir bir gerçek kiþiye ait olduðu açýk olan; kýsmen veya tamamen otomatik þekilde veya veri kayýt sisteminin bir parçasý olarak otomatik olmayan þekilde iþlenen; Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi ile çalýþma iliþkisi içerisinde olan gerçek kiþilerin özlük haklarýnýn oluþmasýna temel olacak bilgilerin elde edilmesine yönelik iþlenen her türlü kiþisel veri.

9-KÝÞÝSEL VERÝLERÝN SAKLANMA SÜRELERÝ

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, ilgili kanunlarda ve mevzuatlarda öngörülmesi durumunda kiþisel verileri bu mevzuatlarda belirtilen süre boyunca saklamaktadýr. Kiþisel verilerin ne kadar süre boyunca saklanmasý gerektiðine iliþkin mevzuatta bir süre düzenlenmemiþse, Kiþisel veriler Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'un o veriyi iþlerken yürüttüðü faaliyet ile baðlý olarak, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn uygulamalarý ve sektörün teamülleri uyarýnca saklanmasýný gerektiren süre kadar saklanmakta, daha sonra verinin niteliði uyarýnca Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan oluþturulmuþ ilgili politika uyarýnca silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir.

Türk Ceza Kanunu'nun 138. maddesinde ve KVK Kanunu'nun 7. Maddesinde düzenlendiði üzere ilgili kanun hükümlerine uygun olarak iþlenmiþ olmasýna raðmen, iþlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasý hâlinde Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'un kendi kararýna istinaden veya kiþisel veri sahibinin talebi üzerine kiþisel veriler silinir, yok edilir veya anonim hâle getirilir.

Kiþisel verilerin iþlenme amacý sona ermiþ, ilgili mevzuat ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn belirlediði saklama sürelerinin de sonuna gelinmiþse, kiþisel veriler yalnýzca olasý hukuki uyuþmazlýklarda delil teþkil etmesi veya kiþisel veriye baðlý ilgili hakkýn ileri sürülebilmesi veya savunmanýn tesis edilmesi amacýyla saklanabilmektedir. Buradaki sürelerin tesisinde bahsi geçen hakkýn ileri sürülebilmesine yönelik zaman aþýmý süreleri ile zaman aþýmý sürelerinin geçmesine raðmen daha önce ayný konularda Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'ya yöneltilen taleplerdeki örnekler esas alýnarak saklama süreleri belirlenmektedir. Bu durumda saklanan kiþisel verilere herhangi bir baþka amaçla eriþilmemekte ve ancak ilgili hukuki uyuþmazlýkta kullanýlmasý gerektiði zaman ilgili kiþisel verilere eriþim saðlanmaktadýr. Burada da bahsi geçen süre sona erdikten sonra kiþisel veriler silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir.

10-KÝÞÝSEL VERÝLERÝN ÝÞLENMESÝ

Bina ve Çalýþma Alanlarýnda ;Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan güvenliðin saðlanmasý amacýyla, ofis ve çalýþma alanlarýnda binalarýnda ve tesislerinde güvenlik kamerasýyla izleme faaliyeti ile misafir giriþ çýkýþlarýnýn takibine yönelik kiþisel veri iþleme faaliyetinde bulunulmaktadýr.

Güvenlik kameralarý kullanýlmasý ve misafir giriþ çýkýþlarýnýn kayýt altýna alýnmasý yoluyla Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi Tarafýndan kiþisel veri iþleme faaliyeti yürütülmüþ olmaktadýr. Kamera ile izleme faaliyeti, Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun ve ilgili mevzuata uygun olarak sürdürülmektedir ve kamera ile izleme faaliyeti sonucunda elde edilen kiþisel verilerin güvenliðinin saðlanmasý için gerekli teknik ve idari tedbirler alýnmaktadýr.

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi faaliyetleri kapsamýnda Bayi ile sözleþme iliþkisi içine girmekte ve abonelik iþlemleri faaliyetlerinden Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi müþterilerinin önemli bir kýsmýnýn kiþisel verileri, Bayiler aracýlýðýyla veri sahibi gerçek kiþilerden aydýnlatma yükümlülüðü yerine getirilerek ve rýza alýnarak temin edilmekte ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'a aktarýlmaktadýr. Ýþin yürütülebilmesi amacýyla bu veriler yalnýzca Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan iþlenmektedir. Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi ile Bayi arasýndaki kiþisel veri paylaþýmýna dair iliþki KVK Kanunu kapsamýnda veri iþleyenden veri sorumlusuna kiþisel veri aktarýmý þeklinde gerçekleþmesi durumunda, ilgili Bayi veya ilgili kiþinin kiþisel verisini toplama aþamasýnda, kiþiyi, bu kiþisel verilerin Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'a gönderilebileceði konusunda aydýnlatýr. Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, kendi adýna kiþisel veri toplanmasý hallerini deðerlendirerek bu hususta Bayileri bilgilendirir, gerekli eðitimleri verir ve taraflarýn hak ve yükümlülüklerini düzenleyen KVKK doðrultusunda hazýrlanmýþ sözleþmelerin imzalanmasýný saðlar.

Ziyaretçilere Saðlanan Ýnternet Eriþimlerine Ýliþkin Kayýtlarýn Saklanmasý

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan güvenliðin saðlanmasý amacý ve bu Politika'da belirtilen diðer amaçlarla, bina ve tesisler içerisinde kalýnan süre boyunca talep eden ziyaretçilere internet eriþimi saðlanabilmektedir. Bu durumda internet eriþimlerine iliþkin log kayýtlarý 5651 Sayýlý Kanun ve bu Kanuna göre düzenlenmiþ olan mevzuatýn amir hükümlerine göre tutulmakta, bu kayýtlar ancak yetkili kamu kurum ve kuruluþlarý tarafýndan talep edilmesi halinde veya Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi içinde gerçekleþtirilecek denetim süreçlerinde ilgili hukuki yükümlülüðü yerine getirmek amacýyla iþlenmektedir.

11-KÝÞÝSEL VERÝLERÝN AKTARILMASI

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, hukuka uygun olan kiþisel veri iþleme amaçlarý doðrultusunda, gerekli güvenlik önlemlerini alarak, kiþisel veri sahibinin kiþisel verilerini ve özel nitelikli kiþisel verilerini resmi kurumlara aktarabilmektedir. Aktarým sebepleri aþaðýda açýklanmýþtýr:

  • Kanunlarda kiþisel verinin aktarýlacaðýna iliþkin açýk bir düzenleme var ise,
  • Bir sözleþmenin kurulmasý veya ifasýyla doðrudan doðruya ilgili olmak kaydýyla sözleþmenin taraflarýna ait kiþisel verinin aktarýlmasý gerekli ise,
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'un hukuki yükümlülüðünü yerine getirmesi için kiþisel veri aktarýmý zorunlu ise,
  • Kiþisel veri aktarýmý bir hakkýn tesisi, kullanýlmasý veya korunmasý için zorunlu ise,
  • Kiþisel veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydýyla, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'un meþru menfaatleri için kiþisel veri aktarýmý zorunlu ise.

12-KÝÞÝSEL VERÝ SAHÝBÝNÝN AYDINLATILMASI VE BÝLGÝLENDÝRÝLMESÝ

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi; KVK Kanunu'nun 10. maddesine uygun olarak, kiþisel verilerin elde edilmesi sýrasýnda kiþisel veri sahiplerini aydýnlatmaktadýr. Bu kapsamda Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, veri sorumlusunun kimliði, varsa temsilcisinin kimliði, kiþisel verilerin hangi amaçla iþleneceði, iþlenen kiþisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarýlabileceði, kiþisel veri toplamanýn yöntemi ve hukuki sebebi ile kiþisel veri sahibinin sahip olduðu haklar konusunda veri sahibinin niteliðine ve veri iþleme sürecine göre aydýnlatma yapmaktadýr. Bu kapsamda Bayi , müþteri, çalýþan ve ilgili taraf sözleþmelerine aydýnlatma maddeleri eklenmiþtir. . Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi web sitesinde bu politika ile birlikte müþteri aydýnlatma metni, baþvuru formu da yayýnlanmýþtýr.

13-KÝÞÝSEL VERÝLERÝN SÝLÝNMESÝ, YOK EDÝLMESÝ VE ANONÝMLEÞTÝRÝLMESÝ ÞARTLARI

Türk Ceza Kanunu'nun 138. maddesinde, KVK Kanunu'nun 7. maddesinde ve Kurul tarafýndan çýkarýlan "Kiþisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi ve Anonimleþtirilmesi Hakkýnda Yönetmelik" uyarýnca, ilgili kanun hükümlerine uygun olarak iþlenmiþ olmasýna raðmen, iþlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasý hâlinde Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn kendi kararýna istinaden veya kiþisel veri sahibinin talebi üzerine kiþisel veriler silinir, yok edilir veya anonim hâle getirilir. Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bu konuda yönetmelik hükümlerine göre bir politika oluþturmuþ olup, bu politika uyarýnca verinin niteliðine göre imha yapmaktadýr. Bu yönetmelik uyarýnca Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan periyodik imha tarihleri belirlenmiþ olup, yükümlülüðün baþlamasý ile beraber çeþitli aralýklarla periyodik imhanýn yapýlacaðýna göre takvim oluþturulmuþtur.

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan en çok kullanýlan silme veya yok etme teknikleri aþaðýda sýralanmaktadýr:

Fiziksel Olarak Yok Etme :Kiþisel veriler herhangi bir veri kayýt sisteminin parçasý olmak kaydýyla otomatik olmayan yollarla da iþlenebilmektedir. Bu tür veriler silinirken/yok edilirken kiþisel verinin sonradan kullanýlamayacak biçimde fiziksel olarak yok edilmesi sistemi uygulanmaktadýr.

Yazýlýmdan Güvenli Olarak Silme: Tamamen veya kýsmen otomatik olan yollarla iþlenen ve dijital ortamlarda muhafaza edilen veriler silinirken/yok edilirken; bir daha kurtarýlamayacak biçimde verinin ilgili yazýlýmdan silinmesine iliþkin yöntemler kullanýlýr.

14-KÝÞÝSEL VERÝ SAHÝPLERÝNÝN HAKLARI; BU HAKLARIN KULLANILMASI


Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, KVK Kanunu'nun 10. maddesine uygun olarak kiþisel veri sahibinin haklarýný kendisine bildirmekte, ve 11. maddede düzenlenen bu haklarýn nasýl kullanýlacaðý konusunda kiþisel veri sahibine yol göstermektedir ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, kiþisel veri sahiplerinin haklarýnýn deðerlendirilmesi ve kiþisel veri sahiplerine gereken bilgilendirmenin yapýlmasý için KVK Kanunu'nun 13. maddesine uygun olarak gerekli kanallarý, iç iþleyiþi, idari ve teknik düzenlemeleri yürütmektedir.

14.1 Veri Sahibinin Haklarý ve Bu Haklarýný Kullanmasý

Kiþisel veri sahipleri aþaðýda yer alan haklara sahiptirler:

  • Kiþisel veri iþlenip iþlenmediðini öðrenme,
  • Kiþisel verileri iþlenmiþse buna iliþkin bilgi talep etme,
  • Kiþisel verilerin iþlenme amacýný ve bunlarýn amacýna uygun kullanýlýp kullanýlmadýðýný öðrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dýþýnda kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþileri bilme,
  • Kiþisel verilerin eksik veya yanlýþ iþlenmiþ olmasý hâlinde bunlarýn düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapýlan iþlemin kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diðer kanun hükümlerine uygun olarak iþlenmiþ olmasýna raðmen, iþlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasý hâlinde kiþisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapýlan iþlemin kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bildirilmesini isteme,
  • Ýþlenen verilerin münhasýran otomatik sistemler vasýtasýyla analiz edilmesi suretiyle kiþinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çýkmasý halinde bu sonuca itiraz etme,
  • Kiþisel verilerin kanuna aykýrý olarak iþlenmesi sebebiyle zarara uðramasý hâlinde zararýn giderilmesini talep etme

14.2 Veri Sahibinin Bu Haklarýný Kullanmasý

Kiþisel veri sahipleri bu Politika'da belirtilen haklarýna iliþkin taleplerini kimliklerini tespit edecek bilgi ve belgelerle ve aþaðýda belirtilen yöntemlerle veya Kiþisel Verileri Koruma Kurulu'nun belirlediði diðer yöntemlerle Baþvuru Formu'nu doldurup imzalayarak Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'a ücretsiz olarak iletebileceklerdir.

www.vocall.com.tr adresinde bulunan formun doldurulduktan sonra ýslak imzalý bir nüshasýnýn bizzat elden veya yazýlý olarak iadeli taahhütlü posta aracýlýðý ile Merkez Mah. Abide-i Hürriyet Cad. Sibel Apt. No: 161/3 Þiþli - ÝSTANBUL adresine iletilmesi veya þahsen baþvuru,

Yukarýda sayýlan baþvurunun geçerli bir baþvuru olarak kabul edilebilmesi için, Veri Sorumlusuna Baþvuru Usulleri Hakkýnda Teblið uyarýnca baþvuruda, ilgili kiþinin;

  • Ad, soyad ve baþvuru yazýlý ise imza,
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaþlarý için T.C. kimlik numarasý, yabancýlar için uyruðu, pasaport numarasý veya varsa kimlik numarasý,
  • Tebligata esas yerleþim yeri veya iþ yeri adresi,
  • Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numarasý,
  • Talep konusu,

bilgilerini belirtmesi zorunludur. Aksi halde baþvuru geçerli bir baþvuru olarak deðerlendirilmeyecektir. Baþvuru formu doldurmadan yapýlacak baþvurularda burada sayýlan hususlarýn eksiksiz olarak Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi' a iletilmesi gerekmektedir. Kiþisel veri sahipleri adýna üçüncü kiþilerin baþvuru talebinde bulunabilmesi için veri sahibi tarafýndan baþvuruda bulunacak kiþi adýna noter kanalýyla düzenlenmiþ özel vekâletname bulunmalýdýr.

14.4 Kiþisel Veri Sahibinin Haklarýný Ýleri Süremeyeceði Haller

Kiþisel veri sahipleri, KVK Kanunu'nun 28. maddesi gereðince aþaðýdaki haller KVK Kanunu kapsamý dýþýnda tutulduðundan, bu konularda 20.1.1.'de sayýlan haklarýný ileri süremezler:

  • Kiþisel verilerin resmi istatistik ile anonim hâle getirilmek suretiyle araþtýrma, planlama ve istatistik gibi amaçlarla iþlenmesi,
  • Kiþisel verilerin millî savunmayý, millî güvenliði, kamu güvenliðini, kamu düzenini, ekonomik güvenliði, özel hayatýn gizliliðini veya kiþilik haklarýný ihlal etmemek ya da suç teþkil etmemek kaydýyla, sanat, tarih, edebiyat veya bilimsel amaçlarla ya da ifade özgürlüðü kapsamýnda iþlenmesi,
  • Kiþisel verilerin millî savunmayý, millî güvenliði, kamu güvenliðini, kamu düzenini veya ekonomik güvenliði saðlamaya yönelik olarak kanunla görev ve yetki verilmiþ kamu kurum ve kuruluþlarý tarafýndan yürütülen önleyici, koruyucu ve istihbari faaliyetler kapsamýnda iþlenmesi,
  • Kiþisel verilerin soruþturma, kovuþturma, yargýlama veya infaz iþlemlerine iliþkin olarak yargý makamlarý veya infaz mercileri tarafýndan iþlenmesi.
  • KVK Kanunu'nun 28/2 maddesi gereðince; aþaðýda sýralanan hallerde kiþisel veri sahipleri zararýn giderilmesini talep etme hakký hariç, 20.1.1.'de sayýlan diðer haklarýný ileri süremezler:
  • Kiþisel veri iþlemenin suç iþlenmesinin önlenmesi veya suç soruþturmasý için gerekli olmasý,
  • Kiþisel veri sahibinin kendisi tarafýndan alenileþtirilmiþ kiþisel verilerin iþlenmesi,
  • Kiþisel veri iþlemenin kanunun verdiði yetkiye dayanýlarak görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluþlarý ile kamu kurumu niteliðindeki meslek kuruluþlarýnca, denetleme veya düzenleme görevlerinin yürütülmesi ile disiplin soruþturma veya kovuþturmasý için gerekli olmasý,
  • Kiþisel veri iþlemenin bütçe, vergi ve mali konulara iliþkin olarak Devletin ekonomik ve mali çýkarlarýnýn korunmasý için gerekli olmasý.
15-Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi KÝÞÝSEL VERÝLERÝN KORUNMASI VE ÝÞLENMESÝ POLÝTÝKASI'NIN DÝÐER POLÝTÝKALARLA OLAN ÝLÝÞKÝSÝ

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi, iþbu belge ile ortaya koyulan esaslarý, Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesindeki diðer veri varlýklarýna iliþkin politikalar ve kiþisel verilerin korunmasý ve iþlenmesi konusunda iç kullanýma yönelik alt prosedürleri temel alarak oluþturmuþtur.

16- Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi KÝÞÝSEL VERÝLERÝN KORUNMASI VE ÝÞLENMESÝ SÜREÇLERÝ KOORDÝNASYONU

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi tarafýndan KVK Kanunu düzenlemelerine uygun hareket edilmesini ve Kiþisel Verilerin Korunmasý ve Ýþlenmesi Politikasýnýn yürürlüðünü saðlamak için yönetim yapýsý kurulmuþtur.

Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi bünyesinde iþbu Politika ve bu Politika'ya baðlý ve iliþkili diðer politikalarý yönetmek üzere Bilgi Güvenliði Komitesi, Þirket üst yönetiminin kararý gereðince görevlendirilmiþtir.

Bu Komite'nin kiþisel verilerin korunmasý ile ilgili görevleri aþaðýda belirtilmektedir:

  • Kiþisel verilerin korunmasý ve iþlenmesi ile ilgili temel politikalarý ve gerektiðinde deðiþiklikleri hazýrlamak ve yürürlüðe koymak ve üst yönetiminin onayýna sunmak,
  • Kiþisel verilerin korunmasý ve iþlenmesine iliþkin politikalarýn uygulanmasýnýn ve denetiminin ne þekilde yerine getirileceðine karar vermek ve bu çerçevede þirket içi görevlendirmede bulunulmasý ve koordinasyonun saðlanmasý hususlarýný üst yönetimin onayýna sunmak,
  • KVK Kanunu ve ilgili mevzuata uyumun saðlanmasý için yapýlmasý gereken hususlarý tespit etmek ve üst yönetimin onayýna sunmak, uygulanmasýný gözetmek ve koordinasyonunu saðlamak,
  • Kiþisel verilerin korunmasý ve iþlenmesi konusunda Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi içerisinde ve Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn iþbirliði içerisinde olduðu kurumlar nezdinde farkýndalýðý arttýrmak,
  • Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi'nýn kiþisel veri iþleme faaliyetlerinde oluþabilecek riskleri tespit ederek gerekli önlemlerin alýnmasýný temin etmek, iyileþtirme önerilerini üst yönetimin onayýna sunmak,
  • Kiþisel verilerin korunmasý ve politikalarýn uygulanmasý ve yayýlýmý konusunda, kiþisel veri sahiplerinin kiþisel veri iþleme faaliyetleri ve kanuni haklarý konusunda bilgilendirilmelerinin saðlanmasý yönünde eðitimler düzenlenmesini saðlamak,
  • Kiþisel veri sahiplerinin baþvurularýný en üst düzeyde karara baðlamak,
  • Kiþisel verilerin korunmasý konusundaki geliþmeleri ve düzenlemeleri takip etmek, bu geliþmelere ve düzenlemelere uygun olarak Vocall Telekomünikasyon Hizmetleri Sanayi Ticaret Limited Þirketi içinde yapýlmasý gerekenler konusundaki önerilerini almak,
  • KVK Kurulu ve Kurumu ile olan iliþkileri yürütmek,
  • Þirket üst yönetiminin kiþisel verilerin korunmasý konusunda vereceði diðer görevleri icra etmek.