Ip santral, analog santrallerin yerini alan yeni nesil santral sistemidir. Dünyanýn neresinden olursa olsun Ip aðýnda olan tüm dahilileriniz santralinize baðlanarak ofis içindeymiþ gibi ücretsiz görüþebilir, santral üzerinden arama yapabilir ve gelen çaðrýlarý cevaplayabilirler. Bu özelliði nedeniyle Ip PBX, çok þubeli ya da uzak ofisli firmalarýn kendi aralarlarýndaki telefon görüþmesi maliyetini sýfýrlamakta ve tek santral üzerinden birden fazla lokasyonunuzun santral ihtiyacýný karþýlamanýzý saðlamaktadýr. Ayrýca tek ofisteki birden fazla firmanýn tek santrali kullaným olanaðý saðlamaktadýr.

Eski nesil analog santrallerde geniþleme sorunu vardýr. Ýç ve dýþ hat sayýsý sýnýrlýdýr, bu sayýlar arttýrmak istendiðinde maliyet ortaya çýkmakta, bir noktadan sonra geniþleme limitlerinin sonuna gelinmekte ve yeni bir santral ihtiyacý ortaya çýkmaktadýr. Ip PBX yeni nesil ip santral sisteminde geniþleme sorunu ortadan kalkmaktadýr. Sýnýrsýz dahili hesap tanýmlanabilmekte, sabit numara taþýma hizmetiyle STH operatörlerine taþýnan tek numara üzerinden herhangi bir donanýma ihtiyaç olmadan sýnýrsýz çaðrý alýnabilmektedir.

Lokal Ip Santral, ip santral sisteminin müþteri lokasyonuna fiziksel olarak kurulmuþ þeklidir. Lokal ip santral, ip santral sisteminin satýn alma modeliyle abonelerimize sunulmaktadýr.

Özellikleri:

  • Sýnýrsýz iç ve dýþ hat ilave edebilme
  • Sýnýrsýz sesli mesaj kutusu
  • Sýnýrsýz karþýlama (Robot) mesajý
  • Mesai ve tatil günleri için farklý karþýlama mesajlarý
  • Ýnternet üzerinden telefon iletiþimi (VoIP) desteði
  • Ofisler arasý doðrudan ücretsiz iletiþim
  • Konumdan baðýmsýz dahili abone
  • Detaylý çaðrý raporlarý
  • 100'lerce saat telefon görüs¸mesi kaydý
  • Canlý ekranda dahili ve çaðrý izleme
  • Fax to Mail, Mail to fax Sesli mesaj
  • SMS
  • Gruplandýrma
  • Çaðrý karþýlama için kuyruk senaryolarý oluþturma
  • Çaðrý aktarma
  • Çaðrý yölendirme
  • Callback (Geri arama - çaldýr kapat otomatik arayalým)
  • Follow me (Çaðrý yönlendirme senaryolarý)
  • Webden ücretsiz aranabilme (Webden konuþ)
  • Araya girme, dinleme (opsiyonel)
  • Konferans görüþme
  • Dahili yetkilendirme
  • Arayan numarayý görüntüleme
  • Firewall ve VPN özellikleri
  • Yedekleme ve By-Pass özellikleri
  • Bilindik CRM yazýlýmlarýna entegrasyon