Ip santral, analog santrallerin yerini alan yeni nesil santral sistemidir. Dünyanın neresinden olursa olsun Ip ağında olan tüm dahilileriniz santralinize bağlanarak ofis içindeymiş gibi ücretsiz görüşebilir, santral üzerinden arama yapabilir ve gelen çağrıları cevaplayabilirler. Bu özelliği nedeniyle Ip PBX, çok şubeli ya da uzak ofisli firmaların kendi aralarlarındaki telefon görüşmesi maliyetini sıfırlamakta ve tek santral üzerinden birden fazla lokasyonunuzun santral ihtiyacını karşılamanızı sağlamaktadır. Ayrıca tek ofisteki birden fazla firmanın tek santrali kullanım olanağı sağlamaktadır.

Eski nesil analog santrallerde genişleme sorunu vardır. İç ve dış hat sayısı sınırlıdır, bu sayılar arttırmak istendiğinde maliyet ortaya çıkmakta, bir noktadan sonra genişleme limitlerinin sonuna gelinmekte ve yeni bir santral ihtiyacı ortaya çıkmaktadır. Ip PBX yeni nesil ip santral sisteminde genişleme sorunu ortadan kalkmaktadır. Sınırsız dahili hesap tanımlanabilmekte, sabit numara taşıma hizmetiyle STH operatörlerine taşınan tek numara üzerinden herhangi bir donanıma ihtiyaç olmadan sınırsız çağrı alınabilmektedir.

Lokal Ip Santral, ip santral sisteminin müşteri lokasyonuna fiziksel olarak kurulmuş şeklidir. Lokal ip santral, ip santral sisteminin satın alma modeliyle abonelerimize sunulmaktadır.

Özellikleri:

  • Sınırsız iç ve dış hat ilave edebilme
  • Sınırsız sesli mesaj kutusu
  • Sınırsız karşılama (Robot) mesajı
  • Mesai ve tatil günleri için farklı karşılama mesajları
  • İnternet üzerinden telefon iletişimi (VoIP) desteği
  • Ofisler arası doğrudan ücretsiz iletişim
  • Konumdan bağımsız dahili abone
  • Detaylı çağrı raporları
  • 100'lerce saat telefon görüs¸mesi kaydı
  • Canlı ekranda dahili ve çağrı izleme
  • Fax to Mail, Mail to fax Sesli mesaj
  • SMS
  • Gruplandırma
  • Çağrı karşılama için kuyruk senaryoları oluşturma
  • Çağrı aktarma
  • Çağrı yölendirme
  • Callback (Geri arama - çaldır kapat otomatik arayalım)
  • Follow me (Çağrı yönlendirme senaryoları)
  • Webden ücretsiz aranabilme (Webden konuş)
  • Araya girme, dinleme (opsiyonel)
  • Konferans görüşme
  • Dahili yetkilendirme
  • Arayan numarayı görüntüleme
  • Firewall ve VPN özellikleri
  • Yedekleme ve By-Pass özellikleri
  • Bilindik CRM yazılımlarına entegrasyon